CORONA

In deze tijd van Corona heeft het onderwijs de lastige taak om leerlingen op afstand te onderwijzen. Onze Lorentzschool is daarop geen uitzondering. Het is ons de afgelopen weken gelukt om zowel online als telefonisch contact te houden met onze leerlingen en hun ouders. De ouders nemen onze onderwijstaken over en we zijn verrast hoe goed dat verloopt. Dit zijn ontwikkelingen die ook na de quarantaine de moeite van het ondersteunend inzetten waard zijn. Zo zien we ook nieuwe mogelijkheden en kansen voor ons onderwijs. Dat is typerend voor de Lorentzschool school, denken in oplossingen.

Nu de school weer voorzichtig van start gaat hebben we met inachtneming van de richtlijnen van het RIVM een nieuwe school gecreëerd waarbij de veiligheid en gezondheid van de leerlingen en het personeel voorop staat. We zijn blij om onze leerlingen weer te mogen ontvangen en de lessen te kunnen starten.

Nieuwe ouders

Voor nieuwe ouders die zich oriënteren op een goede school voor hun kind staan de lijnen altijd open. Bel voor een kennismakingsgesprek en we vertellen u persoonlijk over onze school en het onderwijs dat wij leerlingen in Leiden bieden. Uw kind is van harte welkom. Zodra de richtlijnen het toestaan ontvangen wij u graag op school zodat u zelf de unieke sfeer in ons moderne gebouw kunt ervaren.

Laat u niet weerhouden en bel vast voor informatie met John Bezouw (directeur) 071 514 1777 of mail naar directeur@lorentzschool.nl en maak kennis met Lorentzschool in Leiden